אודות

תקשוב המאה-21

תקשוב המאה ה-21 הוקמה ב-2012 במטרה לייעץ, ללוות ולסייע ללקוחותיה בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה.

החברה מציעה ללקוחותיה סל פתרונות מגוון ומקיף (One Stop Shop) המותאם לכל לקוח ולקוח בהתאם למגזר אליו הוא שייך ולצרכיו:

  1. גיבוש חזון ואסטרטגיה לטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים וליווי היישום.
  2. גיבוש תפיסת למידה המשרתת את האסטרטגיה הארגונית ובתוך כך- ניתוח כישורי עובדים, אפיון מערכות למידה תומכות, פיתוח הכשרות, בניית תהליכי on-boarding, re-skills , up-skills, הקמה וליווי של מחלקת הלמידה בארגון. .
  3. תכנון תשתיות תקשוב מולטימדיה וטלפוניה, כולל ליווי בתהליכי רכש, כתיבת קולות קוראים ומכרזים.
  4. שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) בניהול ויישום חדשנות טכנו פדגוגית ברשויות מקומיות ובארגונים.

המומחים שלנו מספקים ידע וניסיון רב במגוון רחב של טכנולוגיות ופתרונות במגזר הציבורי-משרדי ממשלה ורשויות מקומית, במגזר השלישי ובארגונים במגזר העסקי. 

החברה נולדה כמענה לצורך שעלה מרשויות מקומיות ומוסדות חינוך ברחבי הארץ בהדרכה פדגוגית מקצועית  ובסיוע ובליווי תהליכים תקשובים. 

בין לקוחותינו ניתן למצוא רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, משרדי ממשלה וגם ארגונים – חברות עסקיות, היי-טק, פיננסי, אירגוני בריאות ותעשייה ומגזר שלישי. 

הנהלה

מנהלת אקדמית

ראש תחום עיצוב ופיתוח למידה

המומחים שלנו

יועץ תשתיות בכיר

יועץ לאבטחת מידע

מנהלת פרויקטים עירונים, מפתחת הדרכה ומדריכה בכירה

יועצת טכנו-פדגוגית ומנהלת תחום הטמעה בלמידה

מנהלת פרויקטים עירונים, מנחה לחדשנות דיגיטלית ופיתוח אתרים

יועצת טכנו-פדגוגית

מנהלת הדרכה ומפתחת הדרכה

מפתחת הדרכה ויועצת טכנו-פדגוגית

מנהלת פרויקטים עירונים, מפתחת הדרכה ומדריכה בכירה

יועצת טכנו-פדגוגית ומשחקולוגית דיגיטלית

מדריכה ומומחית בהטמעה בסביבות ענן

חזון החברה

חברת תקשוב המאה ה-21 תהיה  החברה המובילה בארץ בניהול, הובלה והטמעה של טרנספורמציה דיגיטלית ולמידה דיגיטלית במערכות החינוך, במגזר הציבורי, במגזר השלישי ובארגונים במגזר העסקי.

ערכי החברה

מסירות ומקצועיות

תשומת לב, קשב ודאגה ללקוחות החברה. מתן פתרונות מקצועיים ללא פשרות המותאמים לצרכים של הלקוח ולתקציב העומד לרשותו.

אמונה בדרך

האמונה בדרך מאפשרת לנו להתמודד עם אתגרים וקשיים, לתור אחר רעיונות לפעול בעוצמה ובאומץ למען הצלחות עתידיות כמו שנהגנו לפני, במהלך ובתום תקופת הקורונה.

אחריות

הלהט שלנו מתבטא בחדוות היצירה, בתשוקה האמיתית לעולם של הלמידה הדיגיטלית ובצורך שלנו להוביל לשינוי משמעותי ובעל ערך ללקוחות החברה תוך לקיחת אחריות מקצה לקצה בכל התהליכים אותם אנחנו מלווים.

עבודת צוות

אנחנו מאמינים בעבודת צוות. חרטנו על דגלנו את השותפות כערך – הן עם עובדי החברה, עם השותפים האסטרטגיים שלנו, עם הלקוחות שלנו, והן עם החברה והקהילה בה אנחנו פועלים.

החיבור בין החזון לערכים:

תקשוב המאה ה-21 שואפת להיות החברה המובילה בייעוץ, ניהול הובלה והטמעה של טרנספורמציה דיגיטלית במערכות חינוך, במגזר הציבורי ובארגונים במגזר הפרטי ברמה מקצועית גבוהה, במסירות, ומצוינות תוך שמירה על רווחיות החברה.

126_8642

ד"ר צביה אלגלי

מנהלת אקדמית

ד"ר אלגלי משמשת כיועצת אקדמית ללמידה דיגיטלית ב- T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21) מאז 2012.
צביה בעלת תואר שלישי בלימודי מדע, טכנולוגיה וחברה. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בהתפתחות מדיניות התקשוב בישראל. בשנת 2011 הצטרפה לצוות ההקמה של התוכנית לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך בסמינר הקיבוצים שם היא מלמדת מאז במספר תכניות לתואר שני בהכשרת מנהלים והסבת אקדמאים להוראה.
צביה משמשת כיועצת אקדמית במיזם קמפוס IL של ישראל דיגיטלית.

יהודית דדוש-לוינסון

מנכ"ל החברה

יהודית מהוותיקות בארץ בתחום התקשוב והלמידה הדיגיטלית (מאז 1980).
בתפקידה האחרון כשכירה שימשה כמשנה למנכ"ל בטלקוד מחשבים בע"מ המספקת שירותי מחשוב אינטגרטיביים במגזר הציבורי ובמערכות חינוך.
יהודית המייסדת והבעלים של T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21) (2012).
משמשת כמנכ"ל בפועל וכיועצת בכירה לתקשוב ולמידה דיגיטלית במגזר הציבורי: ממשלה, רשויות מקומיות ומערכות חינוך. 
ליהודית ניסיון רב בגיבוש והובלת תהליכים אסטרטגיים מערכתיים ורב שנתיים להובלת חדשנות בארגונים בדגש על ארגוני חינוך.
יהודית משמשת כמנטורית, בהתנדבות, בליווי יזמים צעירים בתחום השיווק והפיתוח העסקי במסגרות שונות.

Keren_9

קרן מוריץ-כהן

סמנכ"לית החברה

קרן הינה מומחית בתחום עיצוב ופיתוח למידה בארגונים והינה בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום.
קרן עוסקת באפיון מערכות לומדות, בגיבוש אסטרטגיית הלמידה הנדרשת בארגון ובפיתוח כלל התהליכים ופתרונות הלמידה התומכים אסטרטגיה זו.
בשנים האחרונות תפקדה קרן כראש ענף פיתוח הכשרות בצה״ל במסגרת זו עסקה בתפיסת הלמידה של הארגון, בניתוח כשירויות ובפיתוח הכשרות של תפקידי ליבה בכירים בארגון ובאפיון של מערכות למידה משוכנות במערכות מבצעיות.
קרן משמשת כמנטורית למעצבי למידה ולמנהלים בתחום הלמידה ומעבירה הרצאות וסדנאות בנושא הלמידה.

Noga_12

אורי נחום

יועץ מומחה בתחום מערכות מחשוב עסקיות

בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנים בתכנון תשתיות תקשורת מתקדמות פאסיביות ואקטיביות, ניהול ופיקוח על פרויקטים , תכנון מערכות מולטימדיה, תכנון CENTER DATA ו-DR ,תכנון מערכות ביטחון ותכנון מערכות טלפוניה בטכנולוגיית IPT . אורי שימש כמנהל תקשורת עולמי בחברת סאיטקס (1983 עד שנת 2001) במסגרת זו ניהל את תחום התקשורת של החברה בישראל, ארה"ב ואירופה. אחריות על תקציב שנתי של למעלה מ – 10 מיליון דולר. משנת 2002 עד שנת 2006 – אורי שימש כמנהל חטיבת התקשורת בחברת הייעוץ גד מהנדסים (25 מועסקים). החברה עסקה בניהול טכנו כלכלי של משק התקשורת ללקוחות עסקיים גדולים ובתכנון וניהול פרויקטים מורכבים בתחום התקשורת. משנת 2007 משמש כיועץ במגזר העסקי , משרדי ממשלה ורשויות מקומיות בתחומי המחשוב ויישומים טכנולוגיים מגוונים.
משנת 2017 – יועץ תשתיות וטכנולוגיה של חברת T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21) ברשויות מקומיות, במגזר העסקי והפרטי.
אורי בעל תואר ראשון במנהל עסקים והכשרה מקצועית כהנדסאי חשמל ומהנדס תקשורת CNTE

לחגיכ

שגיב גרברסקי

יועץ לאבטחת מידע

מתמחה בייזום, סיוע וייעוץ בגיבוש אסטרטגיות מחשוב ומערכות מידע בהתאם למדיניות ובראיה כוללת של צרכי הלקוח, ניהול מדיניות ומתודולוגית אבטחת מידע , ניהול פרויקטים טכנולוגים, ביצוע סקרי סיכונים, כתיבת מדיניות ונהלי אבטחת מידע, אכיפה וניהול שוטף של מערכות אבטחת מידע הכוללים תכנון, ביצוע והטמעת מערכות אבט "מ.
לשגיב ניסיון בניהול פרויקטים וביישום תוכניות עבודה, מעקב ובקרה על התקדמות, כריית מידע , תשתיות, ניהול מאגרי מידע . לשגיב הסמכה CISO מטעם הטכניון

שגיב משמש גם כמנמ"ר של המועצה המקומית אבן יהודה מטעם T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21)

Hagit_3

מירב אלון

מדריכה בכירה ומנהלת קהילות לומדות

מירב בעלת תואר ראשון B.A. בקרימינולוגיה וחינוך ותואר השני M.A.  בטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה. מוסמכת הכשרת מורי מורים, השתלמויות מובילי חדשנות ו- Google בחינוך.   
מירב אחראית על יישום והטמעת תהליכי תקשוב חדשניים למוסדות חינוך ברשויות שונות בתקשוב המאה 21. מדריכה ומלווה צוותים ממגזרים שונים בהטמעה ושימוש בטכנולוגיה לצרכי למידה ומלווה בין היתר צוותי חינוך והוראה.  

126_8821

עדי מידן

יועצת טכנו-פדגוגית ומנהלת תחום הטמעה בלמידה

מומחית בעולמות הלמידה הדיגיטלית והטמעה בלמידה.
בעלת ניסיון של שנים בניהול ובנייה של הכשרות, הקמה וניהול תכניות ללמידה משולבת ולמידה היברידית, הובלה של תכנית " להיי טק" ומרכזי למידה בקהילה, מתמחה בתרגום אסטרטגיה לתכניות למידה והטמעה בשטח.
ליווי צוותים בתהליכי פיתוח קורסים, ליווי וייעוץ תהליכי למידה דיגיטליים, ניהול פרויקטים טכנו-פדגוגיים, ניהול ספקי פיתוח תוכן, בניית קהילות לומדים, ייעוץ והכשרה לבניית קהילות.
עובדת מספר שנים כיועצת בכירה ומנהלת תחום מטעם תקשוב המאה ה-21 ב "ישראל דיגיטלית" ובעבר עבדה כמנהלת פרויקטים ב"מרכז לטכנולוגיה חינוכית", מורה מחנכת, רכזת באות הנוער הישראלי ועוד

 

126_8676

הדס גסנר העליון

מנהלת פרויקטים עירונים, מנחה לחדשנות דיגיטלית ופיתוח אתרים

מדריכת תקשוב, מפתחת תכניות הדרכה ומעצבת אתרים.
בעלת תואר שני בטכנולוגיה בחינוך.

מדריכת קורסים לילדים ונוער, למבוגרים ולצוותי חינוך.

משה לוינסון

משה לוינסון

יועץ מומחה בתחום מערכות מחשוב עסקיות

משה שימש כמנהל מערכות מידע של חברה תעשייתית. בין היתר היה אחראי על בחירת מערכת ERP חדשה והסבת מערכת מידע הקודמת למערכת החדשה.

בעל ניסיון של עשרות שנים באפיון ניתוח והטמעת מערכות לוגיסטיות ותעשייתיות בחברות עם תהליכים עסקיים מורכבים.

משה הינו מהנדס תעשייה וניהול, בעל תואר שני במינהל עסקים – M.B.A עם התמחות במערכות מידע ובעל הסמכה לייעוץ והטמעת מערכות ERP .

126_8776

מריה ברגמן

יועצת טכנו-פדגוגית

בעלת ניסיון עשיר בניהול ופיתוח תכניות לטיפוח הון אנושי ופיתוח ארגוני, הכשרות מקצועיות ותכניות הדרכה עבור המגזר העסקי, הציבורי והשלישי. מומחית לפיתוח מתודולוגיות למידה חדשניות המשלבות למידה דיגיטלית, חברתית והתנסותית תוך ראיית צרכי הלומדים וצרכי הארגון.כיום משמשת כיועצת למידה ומנהלת לקוח מטעם תקשוב 121 ב "ישראל דיגיטלית".
אמונה על ליווי גופים ציבוריים וספקים בתהליך פיתוח למידה דיגיטלית ולמידה משולבת לפלטפורמת קמפוסIL, והן על פיתוח תוכן ובניית מתודולוגיה פורצת דרך לקידום מצוינות בלמידה דיגיטלית.

Sapir_1

ספיר מוסקוביץ

מנהלת פרויקטים בפיתוח הדרכה

בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ויעוץ חינוכי, ותואר שני בטכנולוגיה ולמידה מאוניברסיטת תל אביב, מגיעה מתחום החינוך ומומחית בהטמעה והדרכה לצוותי חינוך בנושאי כלים דיגיטליים, סביבות ענן והסבת תכני לימוד לדיגיטל.

126_8665

שקמה בוכריס קוטוב

מפתחת הדרכה ויועצת טכנו-פדגוגית

בעלת B.Ed בחינוך וגיאוגרפיה, בסיומו של M.B.A  עם התמחות בייעוץ ארגוני. מנהלת פרויקטים של קורסים דיגיטליים בתחום המגזר הציבורי והשלישי בקמפוס IL – המטה לישראל דיגיטלית, בעלת ניסיון בפיתוח פדגוגי ובניהול תוכניות בעמותות חינוכיות ובוגרת תכנית הצוערים לשלטון מקומי.

ענבל חייאק

ענבל חאייק

מנהלת פרויקטים עירונים, מפתחת הדרכה ומדריכה בכירה

בוגרת תואר שני בטכנולוגיות למידה מ-HIT. מגיעה מעולם משאבי האנוש. בעלת יותר מ-10 שנות ניסיון בניהול המשאב האנושי, פיתוח תהליכי הדרכה ושינויים בארגון. כיום עובדת עם אוכלוסיות מגוונות בקידום המיומנויות הדיגיטליות, כל אוכלוסיה על-פי צרכיה.

נירה דישי

נירה דישי

יועצת טכנו-פדגוגית ומומחית במשחוק בלמידה

יועצת ומדריכה טכנולוגית להשתלמויות בנושאי תקשוב ולמידה ניידת, שילוב משחקים דיגיטליים בלמידה, וגימיפיקציה בכיתות עתירות טכנולוגיה.

במקביל נירה מפתחת ויוצרת תוכן משחקי דיגיטלי. במסגרת זו היא מפתחת משחקים ופעילויות תוכן משחקיות בהתאמה אישית, אך גם יועצת במתן שירותי תקשוב ומשחוק.

בעלת תואר ראשון בתקשורת, תואר שני בתרבות הילד והנוער עם התמחות מעשית בטכנולוגיה דיגיטלית לילדים ועברה השתלמויות מקצועיות לתקשוב ולמידה ניידת של משרד החינוך.

סיגל מזרחי

סיגל מזרחי

מדריכה ומומחית בהטמעה בסביבות ענן

סיגל בעלת ידע רב בהובלת תהליכי שינוי באמצעות הטמעת חדשנות דיגיטלית בבתי ספר והקניית אסטרטגיות ומיומנויות למידה באמצעות כלים טכנולוגיים.

 

סיגל שימשה כמורה ומחנכת במערכת החינוך כ-26 שנים, והיא בעלת תעודת תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך ומחשבים, ובעלת תעודת מובילי מידענות מטעם אוניברסיטת תל אביב בהתמחות תקשוב