למידה דיגיטלית בחינוך
- ייעוץ טכנו-פדגוגי
- הפקה וליווי של אירועי למידה
- תשתיות מחשוב ורכש
- מיצוי משאבים
יהודית מהוותיקות בארץ בתחום התקשוב והלמידה הדיגיטלית (מאז 1980).
בתפקידה האחרון כשכירה שימשה כמשנה למנכ"ל בטלקוד מחשבים בע"מ המספקת שירותי מחשוב אינטגרטיביים במגזר הציבורי ובמערכות חינוך.
יהודית המייסדת והבעלים של T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21) (2012). משמשת כמנכ"ל בפועל וכיועצת בכירה לתקשוב ולמידה דיגיטלית במגזר הציבורי: ממשלה, רשויות מקומיות ומערכות חינוך.
ליהודית ניסיון רב בגיבוש והובלת תהליכים אסטרטגיים מערכתיים ורב שנתיים להובלת חדשנות בארגונים בדגש על ארגוני חינוך.
יהודית משמשת כמנטורית, בהתנדבות, בליווי יזמים צעירים בתחום השיווק והפיתוח העסקי במסגרות שונות.
יהודית מהוותיקות בארץ בתחום התקשוב והלמידה הדיגיטלית (מאז 1980).
בתפקידה האחרון כשכירה שימשה כמשנה למנכ"ל בטלקוד מחשבים בע"מ המספקת שירותי מחשוב אינטגרטיביים במגזר הציבורי ובמערכות חינוך.
יהודית המייסדת והבעלים של T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21) (2012).
משמשת כמנכ"ל בפועל וכיועצת בכירה לתקשוב ולמידה דיגיטלית במגזר הציבורי: ממשלה, רשויות מקומיות ומערכות חינוך.
ליהודית ניסיון רב בגיבוש והובלת תהליכים אסטרטגיים מערכתיים ורב שנתיים להובלת חדשנות בארגונים בדגש על ארגוני חינוך.
יהודית משמשת כמנטורית, בהתנדבות, בליווי יזמים צעירים בתחום השיווק והפיתוח העסקי במסגרות שונות.
קרן הינה מומחית בתחום עיצוב ופיתוח למידה בארגונים והינה בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום.
קרן עוסקת באפיון מערכות לומדות, בגיבוש אסטרטגיית הלמידה הנדרשת בארגון ובפיתוח כלל התהליכים ופתרונות הלמידה התומכים אסטרטגיה זו.
בשנים האחרונות תפקדה קרן כראש ענף פיתוח הכשרות בצה״ל במסגרת זו עסקה בתפיסת הלמידה של הארגון, בניתוח כשירויות ובפיתוח הכשרות של תפקידי ליבה בכירים בארגון ובאפיון של מערכות למידה משוכנות במערכות מבצעיות.
קרן משמשת כמנטורית למעצבי למידה ולמנהלים בתחום הלמידה ומעבירה הרצאות וסדנאות בנושא הלמידה.
בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנים בתכנון תשתיות תקשורת מתקדמות פאסיביות ואקטיביות, ניהול ופיקוח על פרויקטים , תכנון מערכות מולטימדיה, תכנון CENTER DATA ו-DR ,תכנון מערכות ביטחון ותכנון מערכות טלפוניה בטכנולוגיית IPT . אורי שימש כמנהל תקשורת עולמי בחברת סאיטקס (1983 עד שנת 2001) במסגרת זו ניהל את תחום התקשורת של החברה בישראל, ארה"ב ואירופה. אחריות על תקציב שנתי של למעלה מ – 10 מיליון דולר. משנת 2002 עד שנת 2006 – אורי שימש כמנהל חטיבת התקשורת בחברת הייעוץ גד מהנדסים (25 מועסקים). החברה עסקה בניהול טכנו כלכלי של משק התקשורת ללקוחות עסקיים גדולים ובתכנון וניהול פרויקטים מורכבים בתחום התקשורת. משנת 2007 משמש כיועץ במגזר העסקי , משרדי ממשלה ורשויות מקומיות בתחומי המחשוב ויישומים טכנולוגיים מגוונים.
משנת 2017 – יועץ תשתיות וטכנולוגיה של חברת T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21) ברשויות מקומיות, במגזר העסקי והפרטי.
אורי בעל תואר ראשון במנהל עסקים והכשרה מקצועית כהנדסאי חשמל ומהנדס תקשורת CNTE
בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ויעוץ חינוכי, ותואר שני בטכנולוגיה ולמידה מאוניברסיטת תל אביב, מגיעה מתחום החינוך ומומחית בהטמעה והדרכה לצוותי חינוך בנושאי כלים דיגיטליים, סביבות ענן והסבת תכני לימוד לדיגיטל.
מתמחה בייזום, סיוע וייעוץ בגיבוש אסטרטגיות מחשוב ומערכות מידע בהתאם למדיניות ובראיה כוללת של צרכי הלקוח, ניהול מדיניות ומתודולוגית אבטחת מידע , ניהול פרויקטים טכנולוגים, ביצוע סקרי סיכונים, כתיבת מדיניות ונהלי אבטחת מידע, אכיפה וניהול שוטף של מערכות אבטחת מידע הכוללים תכנון, ביצוע והטמעת מערכות אבט "מ.
לשגיב ניסיון בניהול פרויקטים וביישום תוכניות עבודה, מעקב ובקרה על התקדמות, כריית מידע , תשתיות, ניהול מאגרי מידע . לשגיב הסמכה CISO מטעם הטכניון
שגיב משמש גם כמנמ"ר של המועצה המקומית אבן יהודה מטעם T-MORE פתרונות למידה (לשעבר תקשוב המאה ה-21)
בעלת ניסיון עשיר בניהול ופיתוח תכניות לטיפוח הון אנושי ופיתוח ארגוני, הכשרות מקצועיות ותכניות הדרכה עבור המגזר העסקי, הציבורי והשלישי. מומחית לפיתוח מתודולוגיות למידה חדשניות המשלבות למידה דיגיטלית, חברתית והתנסותית תוך ראיית צרכי הלומדים וצרכי הארגון.כיום משמשת כיועצת למידה ומנהלת לקוח מטעם תקשוב 121 ב "ישראל דיגיטלית".
אמונה על ליווי גופים ציבוריים וספקים בתהליך פיתוח למידה דיגיטלית ולמידה משולבת לפלטפורמת קמפוסIL, והן על פיתוח תוכן ובניית מתודולוגיה פורצת דרך לקידום מצוינות בלמידה דיגיטלית.
שירת כשש וחצי שנים כקצין באחת היחידות הטכנולוגיות של 8200. בזמן השירות ביצע תפקידי ניהול, פיתוח ומחקר. סטודנט לתואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב.
בעלת תואר ראשון במדעי החברה, תואר שני במנהל עסקים וקורס נוסף בניהול ופיתוח למידה. מגיעה מעולמות פיתוח ההון האנושי וההדרכה בצבא. כיום מתמחה באפיון ופיתוח תוצרי למידה מתוקשבים.
ענבל מומחית בתחום חדשנות וטכנולוגיות למידה, בדגש על בינה מלאכותית ובעלת 12 שנות ניסיון בתחום. בשנים האחרונות הייתה בתפקידים ניהוליים ביחידות ממשלתיות בתחומים אלה. בעלת ניסיון רב בייעוץ טכנו פדגוגי, הובלת תהליכי חדשנות וניהול פרויקטים, בארגוני חינוך במגזר הציבורי והפרטי. ענבל מאמינה בקידום שיווין הזדמנויות והוגנות במערכת החינוך באמצעות טכנולוגיה.
בוגרת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים ותואר שני בטכנולוגיות בחינוך. מגיעה מתחום החינוך ומתמחה בפדגוגיה דיגיטלית, ייעוץ טכנו-פדגוגי ופיתוח תכנים ללמידה דיגיטלית.
בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני בהיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות בהתמחות בתרבות המדיה והדיגיטל מאוניברסיטת תל אביב.
מגיע מתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. עוסק בפיתוח תשתיות הטמעה ובהטמעת תכנים דיגיטליים בארגונים.
בוגרת תואר ראשון בחינוך דמוקרטי, בלתי פורמלי ותעודת הוראה בגיאוגרפיה וסביבה.
ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.
דורין מתמחה בפיתוח קורסים דיגיטליים, הכשרה וליווי צוותים פדגוגיים ומעצבי למידה.
לענת MA בחינוך, התמחות בתקשוב בלמידה. לשעבר מחנכת, רכזת פדגוגית ומדריכה טכנו- פדגוגית, ניסיון בהובלת קהילת מורים לשינויים פדגוגיים ולשילוב מיטבי של אוריינות דיגיטלית ופדגוגיה חדשנית בבית הספר.
בוגרת המכללה הישראלית לניהול ומתמחה בפיתוח למידה וחווית לומד. עוסקת בתחום ההדרכה למעלה מ-13 שנה.
בוגרת תואר שני בטכנולוגיות למידה מ-HIT. מגיעה מעולם משאבי האנוש. בעלת יותר מ-10 שנות ניסיון בניהול המשאב האנושי, פיתוח תהליכי הדרכה ושינויים בארגון. כיום עובדת עם אוכלוסיות מגוונות בקידום המיומנויות הדיגיטליות, כל אוכלוסיה על-פי צרכיה.
בוגרת תואר ראשון וסטודנטית במסלול מצטיינים בתואר שני בטכנולוגיות למידה.
מפתחת ומאפיינת תכניות ופתרונות הדרכה חדשניים, אימרסיביים ושילוב בינה מלאכותית.
מירב בעלת תואר ראשון B.A. בקרימינולוגיה וחינוך ותואר השני M.A. בטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה. מוסמכת הכשרת מורי מורים, השתלמויות מובילי חדשנות ו- Google בחינוך.
מירב אחראית על יישום והטמעת תהליכי תקשוב חדשניים למוסדות חינוך ברשויות שונות בתקשוב המאה 21. מדריכה ומלווה צוותים ממגזרים שונים בהטמעה ושימוש בטכנולוגיה לצרכי למידה ומלווה בין היתר צוותי חינוך והוראה.
בעלת תואר ראשון בעיצוב אופנה מטעם מכללת שנקר ותואר ראשון נוסף בסיעוד מטעם אוניברסיטת תל-אביב. עוסקת בעיצוב למידה ועיצוב גרפי לטובת מגוון פרוייקטים בחברה לרבות שיווק מיתוג מדיה ודיגיטל. אחראית על קורס פיתוח אפליקציות.
מפתחת למידה, מעצבת ויוצרת תוכן.
בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ועוסקת בעולמות הלמידה והידע מעל 8 שנים.
בוגרת תואר ראשון באנגלית. בוגרת תואר שני בטכנולוגיות בחינוך, נתיב עיצוב למידה. מפתחת למידה ויועצת טכנו-פדגוגית.
רכזת Microsoft ומטמיעת מערכות למידה.
סטודנטית לתואר ראשון בחינוך דו חוגי סוציולוגיה אנתרופולוגיה באוניברסיטת תל אביב, מגיעה משירות קבע ארוך בצה״ל כקצינה, שירות במסלול פיקוד והדרכה.
במסגרת התפקיד מטמיעת כלי Microsoft במוסדות חינוך, השכלה גבוה ובמגזר העסקי. ומטמיעת מערכות למידה Blossom להטמעה במגזר העסקי.
בעלת תואר ראשון במדע המדינה וספרות אנגלית. תעודת הוראה באנגלית. תואר שני בלימודי משפחה. סטודנטית לפסיכותרפיה. רכזת הדרכה והטמעה. מביאה אתה נסיון בניהול מוצרים והדרכה ובעיקר סבלנות ואהבת אדם
בעלת תואר ראשון ומדריכה מורים ומנהלים מטעם משרד החינוך.
בעלת תואר ראשון ושני בחינוך מיוחד. מגיעה מעולם ההוראה בדגש על אבחון וטיפול לקויות למידה ופיתוח חומרי למידה מותאמים. כיום מתמחה בהטמעת והדרכת מערכות לניהול ידע בקרב צוותים חינוכיים.
סטודנטית שנה ג׳ לתואר בפרסום ותקשורת שיווקית.