הטמעת מערכות ניהול למידה (LMS)

מחפשים לחולל מהפכה בדרך שבה לומדים ומלמדים? 

אנחנו ב-T.MORE מציעים חבילה מקיפה של כלים ומשאבים דיגיטליים שנועדו לייעל תהליכי למידה ולהעצים עובדים וארגונים כאחד. זו הסיבה שאנו מאמינים שמערכת ניהול למידה (LMS) היא הכלי האולטימטיבי לניהול כלל תהליכי הלמידה בארגון.

ניווט מהיר

אמרתם הטמעת מערכת LMS אמרתם T-MORE

T-MORE פתרונות למידה בע"מ היא חברת ייעוץ ופיתוח פתרונות למידה ותיקה ומוערכת, המובילה את ענף הלמידה בישראל. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, החל מפיתוח פתרונות למידה איכותיים וחווייתיים ועד ייעוץ וליווי בבחירת מערכת LMS. 

המומחיות שלנו: 

➕ פיתוח פתרונות למידה חדשניים ומתקדמים, המותאמים אישית לצרכים ולמטרות שלכם.

➕ סיוע בגיבוש אסטרטגיית למידה ארגונית שתתמוך ביעדים העסקיים שלכם. 

➕ הקמת מערכות למידה יעילות וקלות לשימוש. 

➕ הדרכות והכשרות לצוותים מקצועיים ולעובדים, תוך שימת דגש על למידה חווייתית ופרקטית. 

➕ הפקת אירועי למידה ייחודיים ומעוררי השראה. 

➕ ייעוץ מקצועי בנוגע לשילוב יעיל של טכנולוגיות חדשניות בתהליכי למידה. 

השותפים שלכם להצלחה: 

לאורך השנים צברנו ניסיון רב בעבודה עם עשרות מוסדות חינוך, ארגונים עסקיים וחברות מובילות במשק. אנו מאמינים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו לאורך כל התהליך, תוך הקשבה לצרכים, הבנת האתגרים והתאמת הפתרונות באופן מיטבי. כל אלו לא היו מצליחים לקרות ללא ארבעת ערכי החברה –אחריות, עבודת צוות, מסירות ומקצועיות ואמונה בדרך

מערכת LMS: מה זה בעצם אומר?

מערכות LMS הפכו בשנים האחרונות לביטוי שגור ולבחירתם של אלפי ארגונים ועסקים ברחבי הארץ. מערכות אלו משמשות כמערכות ניהול למידה (Learning Management System) וטומנות בחובן לא מעט יתרונות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות מערכת LMS בדיוק לשם אנשי המקצוע של T-MORE פה לעשות לכם סדר.

מערכת ניהול למידה LMS (Learning Management System) הינה מערכת ממוחשבת אשר תפקידה לרכז את כל תהליכי הלמידה אל סביבת עבודה ייעודית אחת. באמצעות מערכות אלו אנו יכולים להקצות לכל משתמש בארגון משתמש ייעודי המותאם עבורו ונותן לו מענה עבור הסביבה הרלוונטית עבורו. כל משתמש יוכל לעקוב אחרי משימות, יעדים, התקדמות ונושאים נוספים הקשורים סביב תהליך הלמידה שלו.

באמצעות מערכות אלו אנו יכולים להפוך את תהליכי הלמידה לאיכותיים, חכמים, טכנולוגיים ויעילים אלפי מונים תוך כדי שאנחנו משתמשים במערכות בקרה לשם מעקב, ניתור וניתוח של משתמשים המשתמשים במערכת זו. הטמעה של מערכת LMS דורשת התייחסות מקצועית והתאמה נרחבת אל סוג העסק, סביבת הלימודים והמטרות השונות.

הטמעת מערכות למידה LMS: מה הם היתרונות?

אתם מעוניינים בשירות הטמעת מערכות למידה LMS בארגון שלכם ותוהים מה הם היתרונות אשר מערכות אלו מוסיפות לארגון שלכם. אנו למדים כי מערכות אלו הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד בארגונים רבים ובעלי יתרונות רבים. בין היתרונות הבולטים אנו רואים:

✔️ חיסכון כספי – מערכות LMS הפכו כבר מזמן לבחירתם הטבעית של ארגונים רבים מאחר ואלו עוזרים לחיסכון כספי רב הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. אנו למדים כי מרבית הארגונים והעסקים משקיעים לא מעט משאבים ולעיתים מחלקים את עצמם בין מגוון רחב של פלטפורמות לשם השגת היעדים ומערכות הלמידה השונות שלהם. כמו כן, באמצעות מערכת LMS אנו יכולים להפוך את מלאכת הלמידה לקלה הרבה יותר – לקזז את הכסף הרב אותו אנו היינו משקיעים בהשכרה של כיתות, נסיעות ושאר ירקות.

✔️ עלייה ברמת הפרודוקטיביות והיעילות – מעבר לכך שמערכות אלו עוזרות לארגונים רבים לחסוך לא מעט כסף ולייעל את עצמם בפן הארגוני והכלכלי אנו רואים כי ישנם יתרונות נוספים. אנו רואים כי שימוש במערכות אלו מעלה בצורה משמעותית את הפרודוקטיביות והיעילות של הלומדים ושאר עובדי הארגון מאחר ואלו נבנים במיוחד עבורם תוך כדי חווית משתמש מן הגבוהות שיש.

✔️ התאמה של מערכת למידה לכל אחד מן המשתתפים – מדובר באחד הפתרונות האיכותיים ביותר מבחינת למידה. באמצעות מערכות אלו אנו יכולים להתאים בצורה מושלמת, מבוקרת ומדודה עבור כל אחד מן המשתמשים מערכת ניהול למידה איכותית המותאמת עבורו, עבור הצרכים שלו, היעדים שלו והמצב בו הוא נמצא כרגע. מערכת הלמידה תדע לנטר איכויות של המשתמש ולהמליץ ולספק יחידות למידה חדשות לצד משימות חדשות.

✔️ מערכות בקרה – אנו רואים מגוון רחב של מערכות בקרה אשר הופכים את התהליכים לאיכותיים ומדידים הן בהכנסות והן ברמת הסדר הארגוני ועלייה בפרודוקטיביות. מערכות בקרה אלו נותנים לנו את היכולת לנטר תהליכי עבודה שונים ולקבל תמונה רחבה ומלאה על כל אחד מן המשתמשים.

אלו הם רק חלק מן היתרונות הבולטים בשימוש במערכות LMS.

מתי אנו נמצא את עצמנו רוצים להשתמש במערכות ניהול LMS?

בעלי עסקים, ארגונים, חברות ואף רשויות רבות תוהות מתי אנו נרצה להשתמש במערכת ניהול LMS. הלכה למעשה אנו רואים מגוון רחב של מקרים בהם מערכות אלו עוזרות לנו לשפר אלפי מונים את התהליכים העסקיים בארגון שלנו. אלו הם בין המקרים השכיחים בהם אנו רואים ארגונים עובדים עם מערכות ניהול LMS: 

➕  לשם הכשרת עובדים – אנו רואים עסקים וארגונים רבים המבינים את החשיבות בתהליך נכון ואיכותי של הכשרת עובד. באמצעות מערכות אלו אנו יכולים להתאים בצורה אישית ומדויקת הכשרה עקבית, מדודה ובעלת בקרה בהכשרת עובדים בארגון.

➕  פיתוח מקצועי ולימודים – אנו נרצה להשתמש במערכות אלו לשם מתן פתרון נרחב בכל הקשור לפיתוח מקצועי של עובדי החברה והארגון שלנו. כמו כן מדובר במערכות המותאמות בצורה מושלמת ללימודים וקורסים שונים ונותנים לנו את האפשרות לנהל את התהליכים בצורה נכונה ומותאמת אישית עבור כל משתתף.

➕  שימור, טיפוח ופיתוח ההון האנושי – אנו נרצה להשתמש במערכות אלו אשר אנו נרצה לבצע מערכת הכשרות פנימית הכוללת מעקב, בקרה וחלוקת משימות לעובדים שלנו. באמצעות מערכות אלו אנו יכולים לשמר, לטפח ולפתח את ההון האנושי הנמצא בחברה שלנו (המהווה את לב ליבו של החברה) באופן דינמי וגמיש בהתאם לשינוי התכוף במיומנויות וכשירויות הנדרשות הן ברמת העובד והן ברמת הארגון.

➕  הפקת אירועי למידה – אנו נרצה להשתמש במערכות אלו כאשר אנו נרצה להפיק אירועי למידה וכנסים שונים. אלו יכולים להיות אירועי למידה מקוונים רבי משתתפים (הנקראים וובינר), מפגשי סיעור מוחות, סדנאות על שלל סוגיהם וכל אירוע למידה בו נרצה להפעיל ולנהל אותו בצורה נכונה וחכמה.

האם מערכות LMS מתאימות לארגונים בתחילת הדרך?

מערכת ניהול למידה (LMS) היא כלי רב עוצמה שיכול להועיל לכל עסק, קטן או גדול. מערכת LMS יעילה תחסוך לכם זמן וכסף, תשפר את הביצועים של העובדים, תגביר את הפרודוקטיביות ותפחית נטישת עובדים. 

יתרון מיוחד עבור עסקים קטנים הוא האפשרות להתחיל עם מודלים בודדים ולצמוח בהדרגה עם המערכת, בהתאם לצרכים ולכיס. מערכת LMS יכולה לשמש גם כפורטל ארגוני וכמערכת HR בסיסית. 

יחד עם אנשי המקצוע של T-MORE נאפיין עם הארגון את הצורך, היעדים העסקיים שלו, תפיסת הלמידה שלו ונתחיל תהליך של הטמעת מערכת LMS לצד פיתוח עסקי וארגוני.

"יש לנו מערכת ניהול למידה אך אנו לא מצליחים להוציא ממנה את המיטב"

לאורך השנים נתקלנו בארגונים רבים שהשקיעו רבות בהטמעת מערכת ניהול למידה, אך לא הצליחו למצות את הפוטנציאל שלה. כתוצאה מכך, מערכות אלו הפכו ל"פיל לבן" – בזבוז משאבים אדיר ללא תועלת. 

הסיבות לכך מגוונות, ויכולות לכלול בחירת מערכת שאינה מתאימה לצרכים הארגוניים, הטמעה לקויה, היעדר הכשרה למשתמשים וחוסר מעורבות ניהולית. 

התוצאה: מערכת יקרה ומסורבלת שאינה תורמת כלל ליעדים הארגוניים, ופוגעת הן במורל העובדים והן בתשואה על ההשקעה. 

החדשות הטובות הן שניתן להימנע ממצב זה! 

צוות מומחים מנוסה יכול לסייע לכם לאורך כל התהליך, החל מהגדרת המטרות ועד להערכה של התוצאות. המומחים יסייעו לכם לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכים שלכם, להטמיע אותה בצורה נכונה, להכשיר את המשתמשים ולעשות שימוש יעיל במערכת. כך תוכלו להפוך את מערכת ניהול הלמידה מכלי חסר תועלת לכלי רב עוצמה שיסייע לכם להשיג את מטרותיכם הארגוניות, לשפר את הביצועים של עובדיכם ולמנף את ההון האנושי שלכם.

למידה – אמצעי, לא מטרה

אנשים רבים נוטים לחשוב שלמידה הוא המטרה – למידה איכותית ומקצועית. אך זוהי לא המטרה, למידה היא האמצעי שלנו. באמצעות למידה המתבצעת בצורה נכונה ואיכותית תוך כדי מעקב וניטור אנו מצליחים לעקוב אחר כל הפעילויות השונות בארגון ולקדם את היעדים העסקיים והאסטרטגיים של הארגון – הרי זו המטרה של כל ארגון באשר הוא.

מדוע מערכות LMS הן הפתרון הטוב ביותר ללמידה מרחוק?

בשנים האחרונות אנו רואים עסקים, ארגונים רבים ואפילו מוסדות אקדמיים אשר בוחרים להעביר את מתכונת הלימודים שלהם ללמידה מרחוק ואון-ליין. 

אנשים רבים מתקשים לעבור למתכונת זו מן המתכונת המסורתית ולכן אנו נצטרך למצוא עבורם פתרון איכותי והולם אשר יוכלו למצות את הפוטנציאל שלהם ולנהל את תהליכי הלימוד בצורה נכונה. 

מערכות LMS הפכו כבר מזמן לפתרון הטוב ביותר ללמידה מרחוק. ריכזנו עבורכם מספר סיבות:

💎 ניהול הקורסים והתכנים הנלמדים – באמצעות מערכת LMS אנו יכולים לנהל את הקורסים והתכנים הנלמדים שלנו בצורה טובה ואיכותית הרבה יותר. מערכות אלו נותנות למשתמש את האפשרות לגשת אל התכנים בכל מקום ובכל זמן בהתאם ללו"ז שלו וליכולות שלו. כך איננו מוגבל לשעות מסוימות בהם יכול להיות פחות פנוי. כמו כן יכול ללמוד התלמיד ו/או יכול העובד לבצע פעולות שונות בארגון מכל מקום ובכל זמן.

💎 חווית משתמש נוחה וקלילה – מערכות אלו מתאפיינות בחווית משתמש נוחה וקלילה. הן נבנו בצורה שגם האדם הכי פחות טכנולוגי שאתם מכירים ידע ויבין איך להשתמש במערכות אלו מהרגע הראשון . באמצעות מערכות אלו אנו יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות שונות ולקבל מיידע – כך שגם העובדים שלנו, הלקוחות שלנו וגם אנחנו כארגון נהנים מיעילות רבה.

💎 כל השיעורים בעת ובעונה אחת – אם עד לפני מספר שנים היינו צריכים למצוא פתרון אשר יצליח לאחסן את כל השיעורים והתכנים שלנו, בין אם שימוש בשירותי צד ג', ענן ושאר ירקות. במקרה הזה אנו יכולים לפרסם את כל חומרי ההדרכה, כל התובנות וכל המשימות במערכת תוך כדי שאנחנו מאחסנים את כל המידע באותו מקום ואין אנו צריכים להתפזר בין מגוון רחב של נתוני שירות.

💎 בקרה על התהליכים הלימודיים, תובנות וסטטיסטיקות – באמצעות מערכות LMS אנו נהנים מבקרה ייעודית ואיכותית על כל התהליכים והמשתמשים הלוקחים חלק במערכת. כך נוכל לעקוב אחרי התקדמות, סטטיסטיקות ואף לקבל תובנות לגבי מחלקות שונות, אירועים שונים ועובדים בארגון שלנו. בהתאם לכך נוכל להתאים את תוכנית הלימודים ולשנות את התהליכים העסקיים בהתאם.

אלו סוגי מערכות ניהול למידה (LMS) אנו יכולים לראות?

מערכות ניהול למידה הם שם כולל למגוון רחב של מערכות שונות אשר תפקידם לנהל את תהליכי הלומדה בעסק ובארגון שלכם. כיום אנו רואים מגוון רחב של מערכות ניהול למידה המתאימים למגוון רחב של צרכים. אנו רואים מערכות ניהול למידה על גבי קוד פתוח (Open Source), מערכות ניהול מבוססי SaaS, מערכות ניהול המותאמות אישית עבורכם ונבנות מאפס, מערכות מבוססות ענן ו/או באירוח עצמי ושלל רחב של פיצ'רים ומערכות.

אנו מאמינים שמלאכת הטמעת מערכות למידה LMS צריכה להתבצע לאחר אפיון מקיף והבנה של הצרכים הארגוניים – מלבד התאמה לארגון כל דיבור סביב בחירת מערכת ניהול למידה הינו חסר תועלת מאחר ומה שמתאים לארגון אחד לא מתאים לארגון אחר.

עלינו לזכור שמערכות אלו צריכות לענות על כל הצרכים העסקיים, הארגונים והאסטרטגיים הנוכחים שלנו אך יחד עם זאת אנו נרצה גם שאלו יוכלו לתת מענה גם לצרכים העתידיים שלנו – הרי המטרה שבאמצעות שימוש במערכות אלו נשפר את כלל התהליכים, נצמח ונשלב מודלים עסקיים נוספים.

LMS או LXP?

 LXP או Learning Experience Platform  היא פלטפורמה המשפרת את חווית הלמידה בתוך הארגון. שלא כמו פלטפורמות  LMS מסורתיות, LXP מאפשרת איסוף תכנים ומשאבים ומתן גישה אליהם מה שמאפשר פרסונליזציה גבוהה של למידה ומאפשרים חווית למידה ממוקדת-לומד.

הפלטפורמה מנגישה מגוון רחב וגמיש של משאבים, כולל קורסים, סרטונים, מאמרים והזדמנויות למידה חברתית, והכל בפלטפורמה מרכזית אחת שמאפשרת ללומדים לבחור את מסלולי הלמידה שלהם בהתאם לצרכים שלהם.

הפלטפורמה נותנת המלצות חכמות לתוכן רלוונטי קיים מהרשת ומטפחת למידה מתמשכת וכן מאפשרת ניתוח והפקת דוחות לגבי הלמידה שמאפשרים קבלת החלטות מבוססת נתונים. LXP מאפשרת לארגון שימוש בפלטפורמה מאוד גמישה, מותאמת אישית ומותאמת ללמידה בלתי פורמלית ובכך יוצרת סביבת למידה דינמית ומרתקת.

ארגונים שזקוקים למגוון רחב מאוד של משאבים, ללמידה שיתופית ומתמדת וכן למעקב אחר הלמידה וקבלת החלטות מבוססת נתונים ישיגו את המטרות הללו מ-LXP.

הטמעת מערכת LMS: החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במערכות LMS

הטמעת מערכת LMS בארגון איננה מלאכה פשוטה ודורשת התייחסות של בעל מקצוע בעל ניסיון, מוניטין וידע נרחב בתחום. כל עסק הינו שונה במהותו ואנו רואים כי הדרישות משתנות בהתאמה. לכן אנו נרצה לעבוד עם חברה המתמחה בתחום אשר תאפיין יחד איתנו את הצרכים העסקיים שלנו ותתאים עבורנו את המערכת הטובה ביותר לצרכים שלנו. כמו כן לאחר מכן קיים הצורך בהטמעת המערכת, לימוד המערכת וחווית משתמש נוחה, פשוטה ואיכותית – אין מן הנמנע שאנו נרצה את הטובים ביותר בצד שלנו.

חברת T-MORE מתמחה בייעוץ בבחירה ובהטמעה של מערכות ניהול למידה אשר נותנים לכל ארגון את האפשרות והיכולת לנהל בצורה מקצועית וייעודית המותאמת אישית עבורו ועבור הארגון שלו את תהליכי הלמידה של העובדים לצד בקרה נרחבת, תובנות והערכה של ביצועיהם. כמו כן פועלת החברה להטמעת המערכת בארגון בצורה מקצועית – כך שגם אתם וגם העובדים שלכם תדעו להתנהג במערכת בצורה נכונה.

מעוניינים ליצור חווית למידה מותאמת אישית?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של LMS הוא היכולת ליצור חווית למידה בהתאמה אישית. על ידי התאמת הקורסים במערכת הלמידה ושיוך דיפרנציאלי שלהם לבעלי התפקידים השונים בארגון ללומדיו, ובכך ניתן לשפר את המעורבות שלהם ואת הכשירות המדויקות להם.

חשוב לכם לקבל החלטות על סמך נתונים ממעקב וניתוח של הלמידה בארגון?

מערכות ה-LMS מכילות כלי מעקב וניתוח רבי עוצמה המספקים נתונים מפורטים על מעורבות וביצועים של הלומדים. נתונים אלה מאפשרים לכם לזהות את האתגרים איתם מתמודדים הלומדים ולבצע שיפורים ממוקדים בחומרי הקורס. מעקב זה, מאפשר לארגון לעקוב אחר האפקטיביות של הקורסים, לגבש תובנות לגבי התנהגות והעדפות הלומדים, ולבסוף לעזור לכם לקבל החלטות מבוססות נתונים ברמה הארגונית.

רוצים לעודד שיתוף פעולה ולמידת עמיתים?

ה-LMS נועד להקל על הזדמנויות למידה שיתופית בין לומדים ומדריכים. השימוש בפורום דיונים, חדרי צ'אט ושיחות ועידה בווידאו חי, מקלות על הלומדים לתקשר עם מדריכים ועמיתים בזמן אמת. כך נוצרת חווית למידה סוחפת ומרתקת המעודדת את הלומדים להשתתף ולהישאר עם מוטיבציה לאורך כל הקורס.

מהי צורת הלמידה? האם ניתן ללמוד בצורה גמישה?

מערכת הלמידה, מספקת ללומדים דרך גמישה ונוחה לגשת לחומרי הקורס ולהשלים מטלות. ברוב המקרים, ניתן להוריד את היישומון של מערכת הלמידה לפלאפון או להיכנס מכל מחשב בארגון ולקבל גישה מקוונת לקורסים. הלומדים יכולים לעבוד בקצב שלהם ובלוח הזמנים שלהם. לא עוד הוצאת כספים על נסיעות יקרות ומקומות לינה הקשורים להכשרה מסורתית מבוססת כיתות אלא למידה Just In Case, Just In Time.

האם פתרון ה-LMS חוסך עלויות?

ה-LMS חוסך לארגון כסף על הוצאות הדרכה. המערכת קלה לשימוש ולניהול, ודורשת מומחיות טכנית מינימלית כדי לפעול ביעילות.

T.MORE מאמינה ש-LMS הוא הכלי האולטימטיבי למתן חוויות למידה מקוונות אפקטיביות ומרתקות. חווית הלמידה הניתנת להתאמה אישית, כלי המעקב והניתוח העוצמתיים, הזדמנויות למידה שיתופית, למידה גמישה ונוחה והפתרון החסכוני הופכים את המערכת לבחירה האידיאלית עבור ארגונים בכל הגדלים. אם אתם מחפשים דרך לנצל את הפוטנציאל של מערכות הלמידה, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתחיל בשינוי הארגוני ולחוות את היתרונות בעצמכם.

חווית משתמש וחיזוק שם המותג

כאשר אנחנו עובדים עם מערכת LMS ייעודית אנו נהנים ממגוון רחב של יתרונות. אנו נותנים למשתמשים השונים במערכת אפשרות לנהל את כל תהליכי הלמידה בארגון בצורה חכמה ויעילה תוך כדי שאנו מבצעים בקרה מקיפה על כל פעולה הנעשית במערכת – כתוצאה מכך אנו רואים עבודה יעילה אשר חוסכת לא מעט משאבים, זמן וכסף. כמו כן מערכות אלו יוצרות חווית משתמש אשר הפכה כבר מזמן להכרחית בעולם המודרני והטכנולוגי בו אנו חיים, כיום ניתן להתאים את מערכת הניהול בצורה מושלמת אל הארגון שלנו ולבנות ממשק המותאם הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית לצרכים שלנו – כך אנחנו והמשתמשים במערכת נהנים מן חווית משתמש איכותית ואנו מחזקים את שם המותג שלנו ככל האפשר.

"האם אנו מקבלים שירותי הדרכה והכשרה?"

אתם עומדים בפני הטמעת מערכת LMS חדשה בארגון. אין ספק שמדובר בצעד משמעותי קדימה, הן מבחינת יעילות תהליכי הלמידה והן מבחינת פוטנציאל השיפור של כלל העובדים. יחד עם זאת, טבעי לחוש גם מעט חששות לקראת שינוי משמעותי שכזה. שאלות כמו "מה יקרה אם לא נצליח להסתדר?", "האם אנו מקבלים הדרכה והכשרה מספקות?" ועוד, בוודאי מעסיקות אתכם. 

השאלות שלכם הן סימן טוב! 

חשוב לזכור שהשאלות הללו הן סימן טוב. הן מעידות על כך שאכפת לכם מההצלחה של תהליך הטמעת המערכת, ומהרצון שלכם להפיק ממנה את המירב. בדיוק כמוכם גם אנחנו רוצים לקדם את הארגון שלכם, חברתנו מתמחה בהטמעה של מערכות LMS ומעסיקה צוות מדריכים מיומן ומקצועי מן השורה הראשונה בתחום אשר דואג לספק עבורכם מגוון הדרכות טכנולוגיות המותאמות אישית עבורכם ועבור הצרכים הארגוניים שלכם. חברתנו מעבירה הדרכות וכנסים המיועדים לארגונים במגזר הממשלתי, העסקי, ומערכת החינוך כולה בפריסה ארצית. כמו כן אנו מהווים שותף הדרכה בכיר של מיקרוסופט ישראל.

מערכות למידה – ייעוץ טכנו פדגוגי למשרד החינוך

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר גופים במערכת החינוך ובעולם האקדמי אשר מבינים שהעולם בו אנו חיים התקדם מעט ואנו עומדים לפני עולם בו הלמידה מתבצעת בצורה שונה, חדשנית וטכנולוגית. יחד עם זאת הטמעה של מערכות אלו בקרב תלמידים וגם בקרב צוותי ההוראה והדרכה מהווים חלק לא פשוט ושינוי ניכר בשיטות הלימוד אשר היו מקובלות עד עכשיו. אנו מאמינים שאי אפשר לברוח מן הקדמה ורצוי לעשות את המעבר כמה שיותר מהר, אך יחד עם זאת בצורה נכונה וחכמה.

 T-MORE עובדים עם מגוון רחב של מוסדות במערכת החינוך, מלווים ומייעצים בכל הקשור לגיבוש אסטרטגיה עירונית ובית ספרית בעולם הלמידה החדשנית. יחד איתכם נאפיין את הצרכים שלכם, נתכנן וניישם פריסות תשתיות תקשורת פאסיביות ואקטיביות ונכין אתכם לקראת מכרזים וליווי היישום. החברה מתמחה ביעוץ וכתיבת מכרזי רכש בכל הקשור לעולמות החומרה, תוכנה, סביבות ענן ולומדה וסיוע במענה לקולות קוראים, הדרכה לצוותי חינוך ומורים בעבודה בסביבות ענן ולמידה מרחוק. יחד איתנו תוכלו לקדם את המוסד שלכם אלפי מונים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ולקדם הוראה חדשנית המשלבת טכנולוגיה וקדמה.

T-MORE – הרבה יותר מחברת למידה. 

אנחנו כאן כדי ללוות אתכם לאורך כל הדרך, החל מניתוח הצרכים ועד להטמעה מוצלחת של פתרונות למידה חדשניים, תוך הבטחת חווית למידה מיטבית לכל משתמש.

מחכים לכם לשיחת אפיון והיכרות,

T-MORE