למידה דיגיטלית במוקדי השירות

למידה דיגיטלית במוקדי שירות

אנו מומחים לבניית הכשרות דיגיטליות לעובדים במוקדי שירות בכל הדרגים – מנהלים, אנשי מכירות, נציגי שרות ותפקידים נוספים. בעזרת מיפוי ואפיון צרכים ולאחר מכן פיצוח תוכן, נדאג להתאים לכם את ההכשרה המדויקת עבורכם!

אז למה למידה דיגיטלית במוקדי שירות היא הפתרון המושלם אתם שואלים?

⭕ יעילה יותר: למידה דיגיטלית מאפשרת להכשיר נציגים חדשים מכל מקום ובכל זמן, מבלי להיות תלוי בזמינות המדריך או הכיתה. אנחנו מתחייבים על עמידה ביעדי ההכשרה וחשוב מכך ביעדי הביצוע במוקד!

⭕ מותאמת אישית: למידה דיגיטלית מאפשרת להציע הכשרות מותאמות אישית לנציגים שלכם, בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם, לכשירות לה הם נדרשים וגם להעדפות הלמידה שלהם ובכך לייצר מעורבות ואפקטיביות גבוהה יותר!

⭕ רלוונטית יותר: למידה דיגיטלית מאפשרת להתמודד בצורה מעולה עם עדכונים שוטפים, לקחים ובכלל עם הדינמיות של עולם המוקדים. בנוסף למידה דיגיטלית רלוונטית לא רק בהכשרה הראשונית אלא גם תוך כדי תפקיד!

איך אנחנו בחברת T.MORE עושים את זה?

אנו מתמחים בתחום הלמידה הדיגיטלית במוקדי שירות. חברתנו מציעה מגוון רחב של פתרונות למידה מותאמים אישית, בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח – לדוגמה:

 הטמעה או התאמה ובנייה של מערכות לניהול למידה או אתרי למידה בהתאם לצרכי הארגון 

⭕ מיפוי כשירויות ובניית תהליכי הכשרה המתייחסים לתהליך הלמידה לאורך זמן ולא רק להכשרה הראשונית

⭕ שילוב בין למידה דיגיטלית לפרונטלית

מה הופך אותנו למיוחדים?

אנו מתמחים בעולמות המוקדים ומשלבים בין המומחיות שלנו בלמידה לבין המומחיות שלכם בתוכן. אנו מכירים היטב את המערכות והמאפיינים של מוקדי שירות ומכירה ומתאימים את הפתרונות שלנו לאתגרים הייחודיים לכם.