מרכז ידע
הסקרנות לא הרגה את החתול
היא רק דחפה אותו ללמוד דברים חדשים ואפילו לזכור אותם.. מאת: ליאור אבוטבול סקרנות מתוארת במחקרים כרצון עז לרכוש מידע ללא סיבה מוצהרת, כתשוקה, כמצב
קתימב״ה נ״ס גרסת הדיגיטל
הגיע הזמן שנעדכן את הדרך שבה אנו מעבירים מסרים דרך המסך מאת נוגה שאול ורותם סהר מאז ש"מרחוק" הפכה לאפשרות לגיטימית כמעט לכל דבר –
איך יוצרים תחושת חיבור ומשמעות במקום העבודה?
מה נשים רוצות? שותפות משמעותית במקום העבודה (וגברים? אותו הדבר בדיוק) כך לפחות טוענים Timothy M.Franz ו- Seth R. Silver והאמת היא שאנחנו די מתחברים
שומעים? רק תקשיבו
על הקשבה פעילה, הקשבה עמוקה והקשבה אמפתית "אתה מקשיב לי?" "כן,כן, אני שומע" "לא, נו, זה לא אותו הדבר… אתה לא מקשיב לי!"
9 טיפים ל-איך לנהל תהליך הטמעה מוצלח?
בשנה האחרונה פגשנו מספר לא קטן של ארגונים שרכשו מערכות לניהול ידע ולמידה אך לא הטמיעו אותן בארגון. מעבר להיבט הכלכלי המאוד בעייתי, יש כאן
VR – הטוב, הרע והלא נודע
הייתי רב סרן צעירה כשעליתי על מסוק צבאי בפעם הראשונה. בדיוק חזרתי מחופשת לידה והיו לי שתי בנות קטנטנות בבית שחיכו לי. המפקד שהיה איתי
אז מה הקשר בין טרנספורמציה דיגיטלית לחדשנות משבשת ולמודל SAMR?
האם כל התפתחות טכנולוגית היא חדשנות משבשת? האם כל מערכת חדשה שהכנסנו לחברה היא טרנספורמציה דיגיטלית? ואיך כל זה קשור למודל SAMR שבא בכלל מעולם